Jag ska bli rik

Nu börjar det bli dags att tjäna pengar på riktigt. Nästa vecka är det lite städjobb, idag har jag pratat med en familj här i Slaka som jag och Alicia ska vara barnvakter åt, på söndag ska vi träffa dem och när hösten drar igång lite mer har jag ganska många spelningar i kyrkan, där jag för övrigt tänker försöka mig på en löneförhöjning. PLUS att jag fick betalt för bröllopet där jag spelade och även hjälpte till med Sofia på för några veckor sedan. Dock har jag lagt ner mer pengar änn någonsin på resor de senaste helgerna. Men det var det värt!


Här är vår syjunta! På fredag håller vi i intervjuer samt intagningsprov. Vi söker tre nya medlemmar och konkurrensen är hård. Till och med Stefan står uppskriven på ansökningslistan, men det misstänks ganska skarpt att det är Arvid som har skrivit upp honom. Sticka är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0