Bättre start på veckan än förra gången


BRA dag (!) måste jag börja med att säga. Skolan gick fort, jag hade min första körlektion, som gick helt okej, en cool tjej började prata med mig på busshållplatsen och ja det var väl ungefär allt. Kvällen ska bli att tillbringas med min kära Anna på skype kämpandes med plugget som just nu är nästan lika mycket som i nian igen. Känns ganska brutalt jobbigt. Meeeen! Nu är det i alla fall dags för två studiedagar! Tyvärr måste jag plugga mer än vad jag skulle gjort om jag var i skolan dessa dagar antagligen, men trots det känns det rätt lockande.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska ocksåå plugga :( men konsekvenser från igår är stora.. Jag måstebherätts en sak sen ;o hahahaha

2011-09-20 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0