En månad hit, en månad dit och en månad till samma ställe

Som vissa av er kanske vet brukar jag hålla ganska mycket koll på datum sådär. Idag är det exakt en månad sen vi åkte till Taizé. Om exakt en månad åker jag till Frankrike igen imorgon och det är jullov. Det är också exakt två dagar sen jag anmälde mig till nästa års landslag, eller till provspelning i alla fall. För tre månader och två veckor sedan var landslaget i Linköping. Jag vill så himla gärna komma in igen! Imorgon är det onsdag, yeees! Imorgon ska jag göra riskettan, "yeah" som någon skulle sagt om det här var en arl-lektion.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till frankrike på jullovet?! :o

2011-11-29 @ 21:52:08
Postat av: / sofia

eheh

2011-11-29 @ 21:52:29
Postat av: Anonym

SNYGG HEADER!

2011-11-30 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0