Hej Adam! Hej hej! Heeeej Adam! Adam säg hej! Hej!

Tillbringade natten tillsammans med Karin och Anna på skype med arr, Adam, äckliga bilder och en himla massor skratt. Tänkte lägga upp den äckligaste bilder från Burger King men jag tror inte jag vågar det... Det blev en skapligt ofräsch från emmaboda istället. Anna var ju brun i alla fall. Det roligaste som finns är att skratta när man är trött! Det jobbigaste är när man ställer klockan morgonen efter för att hinna plugga innan extrarepet. Men nu är det ju inte långt kvar till jullovet faktiskt så jag kan ju lika gärna hålla mig vaken tills dess! Ska bara hinna med åtta julkonserter och olika extrarep inför allihop också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0