I haven´t seen this world before, but I´m excused I´m a butterflyyyyyy

Jag vill tillbaka till Italien hur mycket som helst just nu. Det snöar här, okej? För bara några dagar sen låg jag i bikini på en lång vit strand vid havet och solade. Nu är det maj och det snöar. Typ snöstorm på riktigt verkligen. Känns som att istiden är här igen eller nåt.

Jag sitter och kollar på filmer från förra veckan. Är så himla glad att jag är med i kammarkören asså! Det låter ju faktiskt bra om oss hihi. Jag lägger upp filmerna här så kan ni kolla om ni vill. Den första är när Gunilla och Kristina fick ta emot priset när vi vann och de andra är när vi sjunger för fullt. Kolla på den sista, den är min favorit och totalbäst!





Kommentarer
Postat av: Lina

Seriöst, jag med. Jag hatar Sverige just nu. Men gud vad bra vi är :D :D :D <3

2011-05-03 @ 20:58:00
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0