Fem veckor kvar

Här är en del av klänningen som jag typ ska spendera måndag och tisdag i. Öh, det känns ju locckande..?


Idag har hade jag först konsert med SMK, sen åkte jag hem, sprang ner till Slaka Marknad en väldigt kortis, fick tre lotter av morfar, vann en ny men inte mer sen, köpte ett par fina örhängen och en korv. Sen gick jag hem, tog på mig bikinin och gick ut i solen och åt lunch. Hoppas jag blev lite brun! Har ju en grund från Italien nu så det borde ju gå lite fort eller? Känns skönt att ha klarat av en konsert i alla fall, om man räknar med den idag så har jag sex eller kanske sju (?) konserter på en vecka. Fast det är mest kul så det gör inte mig någonting, förutom att jag inte har så jättebra koll på allting. Och operakonserterna är inte särskilt roliga... Men det löser sig väl alltid! Nu ska jag göra klart datakunskapsinlämningen och sen blir det party på konsert och kongress ikväll med bland annat ett födelsedagsbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0