Jag är en duktig tjej, tro det eller ej!

Tänkte skriva ett ironiskt inlägg om att jag verkligen har varit duktig och pluggat nu på kvällen, men istället satte jag mig och skrev ganska mycket på indrottsarbetet, så nu behöver jag inte vara ironisk, jag kan säga helt ärligt att jag känner mig duktig och det känns bra! Har haft konsert idag, både med kören och orkestern, allt i ett. Och det gick väl fint typ.

Här är en låt som jag ska lära mig spela någon gång i livet har jag bestämt, och jag ska spela den sådär bra också!


Och nu ska jag väl återgå till mina reflektioner om min hälsa. Imorgon ska jag träna med Sofia, öva upp handlederna (?). Det blir öh... intressant!

Lägger in en lite bild från nar jag och Carro Earth-hour-ade igårkväll. Tokmys!

Kommentarer
Postat av: Lisa

när du ändå är igång kan du väl skriva mitt idrottsarbete med? åh tack, visste att jag kunde lita på dig, det går bra om du ger mig det imorrn, puss :)

2011-03-27 @ 21:28:54
URL: http://liisakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0