Ytterligare smörproblem

Kände att när jag lika gärna var inne på det där med att klaga på smör kan jag väl lika gärna fortsätta. Imorse glömde jag helt bort det (ja, jag glömde på riktigt). Jag la på skinka, ost, grönsaker precis enligt alla beställningar. Ingen hade ju faktiskt skrivit att de ville ha smör, då kan det väl inte räkna med att jag ska komma ihåg det? Hähä. Men de kom på mig, så jag fick göra om mackorna... Men annars går det rätt bra nu. Har koll på det mesta, vet vad jag ska göra och sådär. Synd att det inte är så jätteroligt bara.

Börjar få lite planer nu utöver min tråkiga rutin. Är bara på jobbet, sover, äter och övar nuförtiden. Men i helgen ska jag till landet med Linnis, på måndag ska jag träffa Agnes och sen blir det Klara antingen nästa vecka eller veckan efter det. Dessutom börjar det vankas om lite grillmys nästa helg också. Sånt gillar jag!


Bjuder på två ytterst charmiga bilder av mitt bästa jag!

Kommentarer
Postat av: Astis

hihi smör :)

2011-06-17 @ 13:58:58
URL: http://mondaymusic.blogg.se/
Postat av: Arvid

Jag blev på myshumör av det här inlägget! Vill ha en regnig dag när jag kan sitta i mitt fönster med en kopp te och titta ut!



(notera att jag inte varit elak i detta inlägg)

2011-06-23 @ 22:27:29
URL: http://onyourshoulders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0