Vuxenpoäng


Känner mig lite lagom vuxen när jag har fixat min egen matlåda inför jobbet imorgon. Hähä. Första dagen idag gick bra. Jag har eget ansvar över köket, ska fixa frukost och fika och sånt där till patienterna som för övrig är gulliga och trevliga. Men man blir extremt trött, sov en timma när jag kom hem idag och antar att jag kommer göra det de följande fyra veckorna.

För övrigt har min mobil kommit tillbaka från lagningen nu! Den är nästan som ny. Jag håller på att installera hem alla program och sådär nu igen. Tyvärr måste jag börja om på tapfish... Vet inte om det är värt det asså, hade kommit till level 20 eller 30 eller nåt och det var himlans kämpigt. Nu är jag på nivå tre och har typ fem fiskar för jag har inte råd med fler. Extremt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fan va bra, då kan vi whatsappa igen! :D

o nu blev jag sugen på salladsbar, vi måste ta den nån dag!

2011-06-13 @ 21:48:18
URL: http://liisakarlson.blogg.se/
Postat av: Astis

Hehe tidigt :O men jag tror du har roligare än mig.. jag kopierar filer -.- :)

2011-06-13 @ 22:50:58
URL: http://mondaymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0