Mitt sociala liv är tillbaka

På två dagar har jag hunnit med att träffa Carro, Sofia (två gånger), Astrid, Klara och Stina. Tycker det är ganska bra kämpat, med tanke på att jag spenderar halva dagarna på sjukhuset och resten av tiden sovandes (skämt åsido). För övrigt trivs jag med att ha mitt sociala liv tillbaka, men samtidigt är det väldigt utmattande. Det gör att man uppskattar sömnen ännu mer, därför har jag bestämt att jag får sova hur länge jag vill imorgon. Sen ska jag ut och göra en midsommarkrans innan jag beger mig till Anna för att fira den stora dagen! Jag frågade Sofia om hon vill göra krans med mig men hon ville hellre åka till Borensberg (jag tror det var dit i alla fall). Så jag ska försöka få med mig min syter istället, efter att hon har plockat jordgubbar i tre timmar. Det är riktigt skönt att jag är ledig imorgon!


Dessutom är biljetterna till Harry Potter bokade nu också! Därav bild 2. Längtar galet, premiär och allt. Ska typ ha klänning för det är ett så speciellt tillfälle. Inte varje dag man får gå på sista filmen (NÅGONSIN) i världens bästa serie (åtminstone böckerna). Kommer antagligen gråta en skvätt också, dels för att slutet är sorgligt, men mest för att det är just slutet tror jag. Hatar när saker tar slut. Slut på inlägget (hähä)!

Kommentarer
Postat av: carro

gråter typ redan nu. seriöst.

2011-06-24 @ 10:33:36

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0