Jag får tänka på pengarna

Känner att jag utvecklas på många olika sätt på mitt jobb. Det som utvecklas mest är min rädsla för bakterier. Numera känns det konstigt att inte använda gummihandskoar konstant och det är oerhört jobbigt att inte sprita händerna så fort man rört i någonting. Jag har även blivit bättre på att bre smör på mackor, även om det aldrig riktigt kommer bli min grej. Hittills har jag bara fått ett klagomål på för lite smör... Jag funderar på vad som skulle hända om jag helt plötsligt struntade i den där geggan. Den är ju faktiskt himlans onödig egentligen!

Gammal webcambild. Tyckte den passade in när jag pratade om smör. För övrigt börjar jobbet flyta på nu, jag börjar kunna det jag ska göra. Fast jag önskar ändå att jag hade sommarlov! Så himla härligt. Det är så otroligt tråkigt alla timmar mellan frukost och lunch och sen lunch och fika, då jag verkligen inte har någonting att göra alls. Dötid på jobbet... Idag frågade jag en sköterska om jag fick följa med till röntgen och strålning eller något sånt, men såklart var det ingen patient som skulle iväg då. Men städa funkar ju det med!


Kommentarer
Postat av: LIENE

What, lite smör på mackan? De borde veta att många säger det är way too much smör på mackorna. Det blir bara äckligt. Blir äckligt särskilt om det är salladsblad med, eeeuw liksom. Aja.

2011-06-15 @ 18:01:52
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lisa

smör är inte alls onödigt?!

2011-06-15 @ 18:06:41
URL: http://liisakarlson.blogg.se/
Postat av: carro

du är snygg!!!

2011-06-22 @ 19:53:49
Postat av: Malva

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 00:55:06
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0