Fem veckor kvar igen

Shit vad fort den här veckan har gått! De här fyra senaste veckorna. Så har man jobbat klart för den här sommaren nu då. Det var lite sorgligt att säga hejdå det måste jag erkänna faktiskt. Fast det känns verkligen gaalet skönt attha sommarlov nu!

Jag fick vara med på en bronkoskopi idag på jobbet, det är när de sticker ner som en kamera genom näsan på patienten för att kolla i lungorna. Det var nog det äckligaste jag gjort i hela mitt liv tror jag. Jag var tvungen att sätta mig ner för jag trodde att jag skulle kräkas och höll på att svimma. Fy fasen, något sånt vill jag inte vara med om igen, tur att det inte var jag som var sjuk.


En bild på mig från nästan exakt ett år sedan. Imorgon är det kalas igen och ikväll ska jag äta tårta!

Kommentarer
Postat av: astrid

Haha men vi var tvungna att vara där för någon tog pappas plånbok på tunnelbanan.. :o heh :p

2011-07-08 @ 17:09:31
URL: http://mondaymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0