Sånt där inlägg som egentligen inte spelar någon roll

Har nog haft en av världshistoriens tråkigaste lördagar hittills. Har verkligen inte haft någonting att göra, till och med plugga kändes lockande ett tag. Men nu har jag och syster fixat lite planer för kvällen i alla fall, så det blir nog bra tillslut. Har ny header förresten, igårkväll var lika "jagharingetattgöra" som idag... Har suttit och kollat igenom alla mina gamla headrar haha, har kommit på att jag saknar den här väldigt mycket:

Den satt fint där uppe tyckte jag. Däremot har jag haft många fula också. Det är ju kul att variera sig lite. Har nyss räknat mina fruktmärken förresten, i brist på annat att göra, och jag har 1055 stycken nu! Tycker faktiskt det är ganska mycket. Funderar på att sätta som mål att få 5000 innan jag tar studenten, men funderar på om det blir lite för högt kanske.. . Nu ska jag träffa Sofia, äntligen nåt vettigt att göra! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0