Ordbajs för intresserade människor

I söndags spontanåkte jag till Linnea och myyyste med henne och Sex and the city och igår kom Carro hit och myste med mig, Linas kvällsbok, Gossip Girl, Dagmar, skridskor och hennes nya systemkamera. Det var mys!

Förresten, om någon skulle vara intresserad, så kan jag berätta att jag faktiskt såg Harry Potter och halvblodsprinsen häromdagen, den är min totala favoritharrypotterfilm! Sjukt bra verkligen. Det är synd att den sjunde filmen inte blev alls lika bra... Bara att hoppas på den åttonde då!

Och så kan jag också passa på att säga som jag sa till Carro idag, att jag har kommit på att när skolan började efter sommarlovet så tänkte jag "nästa gång jag kommer få sova ut är på jullovet, eftersom jag åker till Taizé på höstlovet". Däremot vet jag inte om jag sover ut så mycket nu men... Men jag tänker inte inte inte sluta upp med mina traditioner bara för att få sova, Taizé är grejen asså! Egentligen borde man åka dit oftare, typ sportlovet också, och påsklovet, sommarlovet och varför inte nån studiedag här och där? Nästan så man borde bli broder där asså, ibland är det synd att man är tjej höhö.


Som ni ser, mycket fint!

Nu ska jag typ göra mig redo, för mormor och morfar kommer med mina kusiner för att titta på Dagmar och fika om ungefär 5 minuter. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0