Fina saker som man aldrig kommer glömma kommer jag inte ihåg


Bilder fårn igår hemma hos Linnea. Sen åkte vi hem till Jill och hängde med lite fint folk och efter det blev det skylten och guldgossen. Rätt värd kväll!

Vi hade vår sista konsert med klassen igår, för folkungamänniskor. Det var lätt den bästa och roligaste konserten! Tänkte ni skulle få se några bilder från i veckan:


Okej jag hade visst inte så många, men ja, de här får räcka!

Idag ska jag träffa mina bäbisar Sofia och Astrid. Vi ska ta med oss Sofias fotoskärm och gå ut och fota! Fast nu när jag tittade ut genom fönstret såg jag att det blåser ganska mycket. Hoppas det går bra i alla fall! Och sen får vi se vart kvällen leder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0