Varför allting och varför ingenting?

Fick lite vårkänslor idag när jag gick ut. Ofta det redan är vår?? Jaag hänger inte med riktigt känns det som... Vet inte när jag tappade bort mig riktigt, kanske var det i kapitlet som avslutade allting. För det kan ju inte finnas en fortsättning efter slutet? Då slutade jag hänga med. Det är galet hur ont allt kan göra. För övrigt ärdet Taizéåterträff idag, men jag ska nog inte gå dit. Vet inte varför egentligen, har bara inte ork och lust helt plötsligt. Sitter hemma och äter glass med Dagmar istället. Kanske ska öppna historiaboken en stund också, men det får vi se.

Här är en svart bild för att... jaa, varför inte egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0