Jag vill äta och jag är hungrig och jag kan inte tugga

Nu är tänderna borta och ersatta med ett svullet ansikte. Kan knappt prata och äta är det inte ens att tänka på. Lite milkshake funderar jag på om jag ska försöka fixa till sen. Så länge ska jag nog lägga mig och titta på lite One Three Hill och tycka synd om mig själv. Hoppas jag kan gå till skolan imorgon! Förresten är min mobil bäst!

Jag saknar min Sofia. Kan hon inte bara komma hit och titta på våra filmer som vi har kvar? Iförsig kanske det inte är så jättekul att vara med mig, nu när jag inte riktigt kan föra ett normalt samtal, skratta eller ens le på riktigt. Men äsch, jag tycker hon ska strunta i sin apu och komma hit istället!

Gammal bild på mig och min bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0