Jag kan göra flera saker samtidigt



Bilder som jag kind of lovat skulle komma upp här, från när jag och Sofia fotade en dag i januari. Shiiiiiiiit det är ju ungefär en månad sen nästan exakt nu!! Blir galen på det här, vart tar tiden vägen egentligen? Jag får panik...

Har faktiskt hunnit med rätt mycket idag. Var nere i kyrkan på förmiddagen och övade med Anna inför att vi ska spela på mässan imorgon. Sen cyklade jag galet fort (utan luft i däcken) till mormor och morfar där jag och syster åt mat. Nu ska jag plugga (ja jag ska göra det på riktigt idag verkligen!!) och sen ska jag och syster laga lite spagetti och köttfärssås. Mums! Och ikväll ska jag träffa Linnea, vi tänkte dra till arbis och kolla på lite band. Det blir nog mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0