Heldag i Norrköping tillsammans med syster




Har shoppat maaassor. Känns det som i alla fall. Men det känns bra. Hittade typ världens finaste tavla seriöst!! (Titta på bilden här över) Och en alldeles underbar byxdress. Jag försökte tänka efter när jag skulle kunna börja använda den (den är ganska typ kall) och då kom jag fram till efter påsklovet någon gång, och då ploppade Venedig upp i mitt huvud. Det är ju direkt efter påsklovet vi åker dit! Gaaaah! Galet ju. Så jaa, nu är jag ännu mer taggad på det. För övrigt känns det rätt bra. En liten fattig helg kvar och sen börjar skolan. Jag har ju i alla fall någon ny tröja att ha på mig nu, något kul att se fram emot. Inte för att jag typ INTE vill gå till skolan, men just det där med långa lektioner känns inte så lockande just nu, då jag skulle kunna tänka mig en till vecka med lov, och få sova lite extra.

Förresten, visst är inte jag och min syster särskilt lika alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0