Duktig och nöjd Elvira

Jag har upptäckt att det har blivit så att jag lägger upp ganska många filmer här. Eller inte jättemånga kanske, men i alla fall tillräckligt många för att de ska få ha en egen kategori! Därför har jag alltså gjort en ny kategori, där jag kägger alla filmer!

Har även suttit och flyttat över alla (tror jag) filmer som jag lagt upp på bloggen tidigare. Gjorde ännu en upptäckt, hittade att filmen från Taizé 2010 inte finns på bloggen, så jag håller på för fullt och laddar upp den på youtube, så kommer det alldeles strax in i det här inlägget också. Så man skulle kunna säga att det här är det första inlägget i denna kategori. Fast det finns ju fler inlägg där men ja, ändå. Hihi.

Förresten, min syster har varit på Ullared idag och köpt converse till mig! Hihi, snart kommer hon hem, hoppas hoppas hoppas att de är fina! Mööööörkblå♥.

Idag har jag faktiskt varit ganska duktig och ansvarsfull. Jag har tränat med min fina Linnea och pluggat samhällskunskap. Snart ska jag spela trumpet och sen ska jag laga mat. Yää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0