Elviras största hemlighet ...

Sitter och väntar på Karin som är på ingång. Sen får vi se vad vi hittar på, det händer ju så mycket här i Slaka menar jag! Har för övrigt haft en bra dag trots extrem huvudvärk... Med rep, världens bästa trumpetlärare (!!), shopping med tusseanna och nu ska den bli ännu bättre!
Nu är jag här (Karin den snyggaste, bästa, underbaraste alltså) Hmm vad jag skriva. Jag har äntligen fått skriva mitt första gästblogginlägg någonsin. Det är en stor ära ! Just nu sitter jag och kollar på elviras chokladtomte som är oöppnad på elviras skrivbord... mmmmmmmm. 
Nu ska vi stalka folk i gymnasiekatalogen :D 
Men ni får ha en uuuuunderbar fredag. Kisses
Här har vi Lisa btw. Denna bild har absolut inget med själva inlägget att göra. Men vi ägnar en tanke åt dig Lisa :D check out her blog www.liisakarlson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Liso

hahaha era jävlar, kunde ni inte tagit en fulare bild tack? pusssssssssss

2011-12-09 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0