vilken grej!

Sm ni kanske förstår är det inte Elvira som skriver just nu, eftersom hon alltid har så påhittade rubriker i sina inlägg.
Och om inte Elvira har sagt det så är hon just nu på läger med landslaget i kalmar, hon spelar trumpet som aldrig förr..

Men jag ska komma till poängen, mitt namn är Sofia och jag är Elviras bästa kompis, stackars henne :D Jag ska lägga in något ord här lite då och då för att inte bloggen ska dö ut under denna vecka,


Detta är jag.. ni har aaantagligen sett mig här på bloggen förut ;)

Min blogg




för er som tror att Elvira kommer komma tillbaka som en nörd som inte gör ngt annat än tränar trumpet kan vara lugna..  än så länge..

ciaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0