den tid som kallas för barndom..

det är ganska svårt att veta vad man ska skriva om på andras bloggar, jag vet ju liksom inte vad som händer i hennes liv just nu.. hon har ingen teckning där borta så de enda samtal vi har handlar om bröllop..
Ja ni hörde rätt, för hon ska nämligen sjunga på bröllop nästa vecka! Vi ska även hjälpa till där tillsammans. Kommer bli en väldans massa kul!

Och eftersom jag redan skriver om lite från mitt liv på min blogg så ska jag inte göra det här.. så intressant är det inte, tråkigt nog..

elvira gästbloggade på min blogg då jag var utomlands.. då la hon in skannade bilder.. tänkte nu göra detsamma från våran pinsamma dagistid tillsammans..



Från vänster: Elvira, Cornelia, Sofia(jag) och Klara

okej jag kan inte ladda upp mer för tillfället eftersom jag måste ta reda på varför min dator är så fruktansvärt seg för tillfället.. mer bloggning imorgon :)

ciaaaaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0