Mindre än ett år kvar tills nästa år

Nu har det kommit upp några filmer på youtube från landslaget och när jag kollar på dem saknar jag allt väldigt mycket. Det var så himla kul!

Jag saknar:
att spela med en så bra orkester
vårt spontana stämrep klockan ett på natten
att bli kastad kort på (!!)
mina och Josefins koder
Ica Smedby
biosalongen
alla fina människor
uppehållsrummet på övervåningen
till och med skräckfilmen litegrann
att lägga tråkigt pussel där det saknades bitar

Jag saknar det fruktansvärt mycket helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: karin

haha lite skillnad mot smk. Grymt !

2011-08-23 @ 20:39:58
Postat av: linnis

Fyfan vad nice det låter. Mina nya idoler.

2011-08-23 @ 22:32:37
URL: http://[email protected]
Postat av: fronczak

jag som trodde att du la upp el camino och blev jätteglad...vafan...

2011-08-25 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0