Onintressant kanske ni tänker nu, och då håller jag med

HAR NÅGOT OTROLIGT IRRITERANDE SOM HAR FASTNAT MELLAN MINA TÄNDER OCH DET ÄR INTE SKÖNT KAN JAG SÄGA! Annars har det varit en ganska bra dag. Gick väldigt fort, trots att jag kom till skolan vid åtta och inte åkte därifrån förrens typ halv sju... Så kan det vara ibland. Satt med Anna och övade in en himla massa svenskaord, sen visar sig att de som gjort förhöret, har gjort förhör på fel ord, så alla ord jag och Anna nu kan ska vi inte förhöras ändå. Men äsch, det är väl alltid bra att kunna ord som minutiös och moloken, kommer jag ha jättemycket använding av! Eller?

Jag har verkligen inget intressant att skriva just nu. Ingen bild heller. Man blir ju nästan ledsen av att kolla på min blogg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

nu blev du glad va?? :D

2011-04-07 @ 21:34:29
URL: http://liisakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0