Min sprattelunge

Efter att faktiskt ha pluggat en hel del, sprungit och kört en himlans massa styrka, bakat tårta, planerat packningen inför Italien och blablabla så spontanåkte jag och syster in och såg på bio. Bio två dagar i rad, helt okej! Vi såg (såklart) Red Riding Hood(!!!). Den var bra, det var den verkligen. Amanda Seyfried var ju bäst, Gary Oldman kände man knappt igen asså. Men den var lite småkonstig på sina ställen, men självklart värd att se, och jag kommer nog titta på den igen.

På tal om filmer som jag vill se igen typ, så vill jag dels se Letters to Juliet (med Amanda Seyfried) och JAG VILL HITTA DET SOUNDTRACKET PÅ SPOTIFY! Blir galen på att det inte finns där. Jag vill också se En häxa i familjen som typ var min favoritfilm när jag var liten. Det var den första filmen jag såg på bio. Jag kommer ihåg hur rädd jag var, satt typ i pappas knä efter ett tag. Undrar om den är lika läskig fortfarande? Hihi.

Jag tror jag har bestämt mig för att läsa om alla Harry Potter-böcker i sommar. Fick bara en sån himlans lust till det när jag och Lisa pratade (lite) om min Harry Potter-klubb (som jag hade för några år sedan) när vi satt på bussen påväg hem från Stockholm i onsdags. De är ju så galet bra asså!

Sådär, enough talking, här kommer en bild på min kanin som tydligen inte tycker om att bli fotad. Hon är ganska sprattlig.

Kommentarer
Postat av: moa

Så bra då :)

2011-04-23 @ 05:31:23
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: neus

en häxa i familjen<3 skrämde shiiten ur mig som liten

2011-04-23 @ 14:39:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0