Sovig söndag


Jag och Lisa hemma hos Malin innan festen igår. Själva festen var rätt najs, kanske inte den bästa jag varit på, men inte heller den sämsta höhö.

Idag har jag sovit. Har upptäckt hur mycket jag älskar att sova egentligen, ska nog göra det lite mer tror jag. På tal om att sova, imorgon har jag sovmorgon til 11.45 yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Känns som att det kommer bli en riiiiktigt bra vecka när den börjar så! Nu ska jag snart se klart gg-avsnittet som jag håller på med, sen får vi se vart kvällen bär av. Eller nåt.

Här har ni en bild på mitt fina band (-Emma)! Gilla oss på facebook!

Så ser vi ut ungefär. Jag lovar att lägga ut våra hitlåtar här sen så fort vi har släppt vår första skiva och allt sånt där. Vi måste bara öva in några låtar först!


Kommentarer
Postat av: Lisa

tänk att du heller sover än äter på salladsbar, då har det nästan gått för långt ;)

2011-04-03 @ 22:04:52
URL: http://liisakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0