Sofiadagar typ

Mestadels av min tid nuförtiden tillbringas med min bästis. Vi har roligt på ett eller annat sätt, även när vi pluggar matte. Idag har vi varit ute och fotat, bländats och blivit tårögda. Vi såg en huggorm också. Vi har även köpt glass, ätit, sett lite film. Imorgon ska vi fira födelsedag tillsammans med Astrid! Och sen måste Sofia packa för hon ska åka till norrland på tisdag. Vet inte vad jag ska göra resten av lovet när hon inte är hemma... Fast jag har fina planer för tisdag, onsdag och kanske torsdag redan så det blir nog bra! Nu blir det nog lite mer film här tror jag. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sofia

2011-04-18 @ 07:56:14
URL: http://sofejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0