Kalasbra kalasdag

Hej! Fint väder idag med. Det gillar vi! Nu är det påsk då, jag och syster pyntade lite nyss. Hon fyller år idag förresten (grattis) och fick en systemkamera. Jag funderar lite på om jag vill ha en jag med... Kanske ska köpa det för pengarna jag tjänar i sommar? Fast det finns ju så mycket annat fint också... Resa, kläder, flygelhorn eller kanske spara? Hmm, jag får se vart jag hamnar, det är ju ett tag kvar tills kontot fylls på. Ikväll ska vi gå ut och äta med familjen och sen gå på bio. Det blir fullt firande och mys. Halva lovet har gått nu då. Skönt att jag inte ska tillbaka till skolan efter lovet, nej för här ska det ju åkas till Italien!

Här är lite fina bilder som vi försökte ta när jag grillade med fina kompisar i tisdagskväll. Kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0