Hej dåååååååååå

Ska snart gå och lägga mig haha. Typ i alla fall. Har ställt klockan på 05.25! Hoppas att jag inte är alltför trött, fast det kanske inte gör något för vi ska ju ändå bara sitta i en buss hela dagen. FÖR IMORGON ÅKER VI JU TILL ITALIEN! Japp, så jag lär väl inte blogg på en vecka ungefär, fast däremot kommer Lisa gör det. HÄR! Hon får äran att ta hand om min blogg medans jag är borta, jag hoppas jag inte gör något jag kommer ångra nu haha. Man vet aldrig med henne... Nej men det kommer nog gå finfint!

Ni ser ju på min hand att jag vinkar till er hehe?

Nu ska jag fixa ihop det sista så att jag kan sova lugnt inatt. Ha det fint i Sverige, hörs när jag är hemma och var snälla mot Lisa!


Kommentarer
Postat av: Karin

YEEEAAAHAA! Nu kör vi! ;) ciao ciao!

2011-04-25 @ 22:26:56
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0