Detaljerad dag

I desperat bildbrist så får det bli såhär. Imorgon ska bandet repa för första gången! Dock kan inte jag vara med, för jag har kammarkör, men är ändå lite smått taggad hihi. Vi har börjat hitta lite låtar som vi ska spela nu faktiskt!

Idag har jag varit i skolan. Hade spänst-test på jumpan. Jag ville bara gråta över sit-upsen från plinten. Det var det jobbigaste jag nånson gjort seriöst. Testa inte att göra situps ner från en plint frivilligt!!!!!!!!!!!!! Direkt efter det sprang jag till kvintetten. Trodde det skulle vara jättejobbigt att spela efter jumpan, men det gick rätt bra faktiskt. Leif gav mig noter på en låt som jag ska spela solo på i orkestern nästa år. Wihuu! Sen efter kvintetten var det dags för orkester, som också gick rätt bra. Fast det är så himla tråkiga låtar där bara. Och himlans tråkiga stämmor. Men sällskapet är rätt fint och fikat var supergott idag! Blev skittrött efter fikat, och då fick jag en detaljerad beskrivning om hur all energi går åt till matsmältningen om man äter mycket. Så nu har jag lärt mig om det också! Kan ju alltid vara bra att veta. Åkte moppe hem från orkestern sen, stannade och köpte skinka på vägen, snäll som jag är. Fick lagad mat av pappa. Och nu städar jag mitt rum. Har bara en liten paus just nu, som börjar bli aningens för lång tror jag. Precis som det här inlägget börjar bli sådär långt så ingen kommer orka läsa... Jag borde nog sluta nu, städningen kallar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

öh JAG läste faktiskt! :D

2011-04-08 @ 06:57:59
URL: http://liisakarlson.blogg.se/
Postat av: astridis

Jag orkade läsa :D Hi, men nu måste jag springaa till bussen :O :) <3

2011-04-08 @ 17:33:06
URL: http://mondaymusic.blogg.se/
Postat av: Astrid

ska du säga ?? :O elvira fin :D<3

2011-04-10 @ 08:50:50
URL: http://mondaymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0