(Taizé)

Vi hade skolfotografering i skolan idag och jag blev såklart snyggast av alla! Höhöhö. Tänkte bara säga det så att alla vet det liksom.

Men, något annat kul är att jag har köpt nya skor. Snäll som jag är tänkte jag visa er, eftersom alla är så intresserade av mina skor!

Yes, det var dem. Nu ska jag göra mig klar för Idol som är om lite mindre än 20 minuter. Sen ska jag göra mig klar för Taizé som är lite mindre än 40 dagar (39 för att vara exakt). Nej, nu ska jag sluta tjata om Taizé för det är nog inte så intressant för er som inte ska följa med haha.

(Taizétaizétaizétaizétaizétaizétaizétaizétaizétaizétaizétaizétaizé) Kom på en jättesmart idé! Jag skriver allt som handlar om Taizé inom parantes i fortsättningen så kan ni som inte vill läsa det hoppa över. Smart jag är! (Jag kan inte sluta tänka på Taizé). (Kan fortfarande inte göra det). Okej nu ska jag sluta!

Hej då!
(Taizé!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0