Min klass är bäst, ingen protest!

Idag har verkligen varit en härlig dag (hittills) tycker jag! Alla lektioner har varit roliga, till och med naturkunskapen. Ensemblen hade jag verkligen längtat till så det var kul, idrotten var också rolig (förvånad) och sen på estetiska verksamheten började vi jobba med vårt projekt (det blir en konsert med tema kärlek) och vi gjorde roliga små teatrar typ. Efter skolan gick jag och fikade på Wayne´s med ett riktigt härligt gäng från klassen. Nu ska jag va hemma en stund, och sen ska jag till Sofia och ha en skitkul kväll!

Det här roade jag mig med på samhällskunskapen igår då alla andra sov och läraren predikade. För er som inte fattar det så är det läraren jag har ritat av i min tråk-flik i mitt block (bra att ha under tråkiga lektioner).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0