Modig måndag tisdag onsdag TORSDAG fredag lördag söndag



Jag för väldigt länge sen.

Jag och Linnea ska göra 36 filmer innan vi går ut trean, 3 stycken är redan klara. Galet kul tycker jag! Imorgon ska va börja på den fjärde. Yää!

Jag vet egentligen inte varför jag bloggar, har inget direkt intressant att säga, men varför inte liksom?

Det här ska bli min modigaste vecka på länge! Det har jag lovat mig själv och andra haha. Så ska det bli bara! Det är bestämt till 100% nu! Och då menar jag på riktigt (jag måste övertyga mig själv lite, det är därför jag håller på såhär).

(Och det är mindre än tre veckor tills vi åker till Taizé nu! Funderar på att börja skriva tacklista, börja köpa allt godis som ska med eller fundera ut vilken väska jag ska ha (för jag vill nog inte ha samma som förra året), jag har i alla fall väldigt lust med det! MINDRE ÄN TRE VECKOR, FATTA!)

Sådär, titta, jag fick ju ihop ett litet fint inlägg ändå, trots att jag inte hade något intressant att berätta. Härligt med måndag imorgon då (ja, jag är seriös!!). MODIG MÅNDAG=kanske inte lika härligt. Men härligare än omodig tråkig söndag i alla fall.

Yes, det var det! Ha det bra, och önska mig lycka till med min modighet (tro mig jag behöver det så snälla gör det)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0