Jag ska hinna så mycket innan

Var hos tandläkaren idag. I januari ska jag operera bort två visdomständer och ja jag är nervös. Tandsköterskan föreslog först att jag skulle operera i slutet av november precis, men jag tänkte att det kanske inte var så passande då eftersom det är julkonserttid då ungefär och det kommer nog vara lite svårt att spela trumpet då eftersom jag (enligt tandläkaren) inte kommer kunna öppna munnen mer än en centimeter, vara svullen och ha ont i minst tio dagar. Så vi sköt på det lite, blir nog bäst. Eller bäst och bäst, det blir nog minst dåligt haha.

Fina lappar som Anna hade fixat med och lagt i mitt glasögonfodral härom dagen. Blir lika glad varje gång jag öppnar så jag har kvar dem där hihi, tycker de är jättesöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0