Jag gör som ni önskar

HAHAHAHA fick just en jättefin kommentar från ett hemligt fan. Spännande tycker jag! Vem kan det vara liksom? I alla fall, han/hon ville att jag skulle skriva mer om Taizé, och det håller jag sjukt mycket med om! Så, det här inlägget är endast och enbart tillägnat mitt hemliga fan (och alla andra som vill läsa om Taizé såklart)!

Senaste Taizé-nytt:
VI ÅKER OM MINDRE ÄN EN VECKA!
VI KOMMER HA DET TOTALLY BÄST DÄR!
Förresten, jag håller på och skriver ihop lite blandade inlägg som jag tidsinställer som kommer komma upp här när jag är borta, så att bloggen inte dör helt och hållet liksom.
VI ÅKER OM MINDRE ÄN EN VECKA! (det är den största nyheten så den förtjänar att skrivas många gånger)
VI ÅKER OM MINDRE ÄN EN VECKA!
VI ÅKER OM MINDRE ÄN EN VECKA!
VI ÅKER OM MINDRE ÄN EN VECKA!
VI ÅKER OM MINDRE ÄN EN VECKA!
VI ÅKER OM MINDRE ÄN EN VECKA!

Sådär ja, hoppas mitt fan är nöjd! Väldigt spännande tycker jag faktiskt! Jag har mina misstankar på att det är någon som börjar på J och slutar på osefine, men nej jag vet ingenting! Hmm, får klura på det där ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0