Ett steg inte feg

Astrid och jag cyklade till Taizé-mötet som var idag! Det var kallt och skönt. Taizé-mötet var väl...längtansfullt kan man säga. Jag längtar nog ännu mer nu. annars har jag inte hunnit med så mycket idag. Tog bussen hem så fort jag kunde efter skolan, åt så fort jag kunde och sen var det bara att cykla iväg. Jag har i alla fall hunnit öva på min trumpetläxa, så nåt bra har jag gjort idag haha. Imorgon har vi typ en och en halv timmes hål i skolan (yey) och då ska jag och Linnea spela in en till film, eller så ska vi fortsätta med våra trumpetlektioner. Linnea ska bli jättebra på trumpet så vi ska öva stenhårt. Yää, vad bra hon ska bli!

Förresten är det exakt två år sedan mitt första inlägg publicerades här, ja grattis till mig! Jomen tack!

Tänkte säga lycka till till lilla Astrid som sitter hemma och pluggar ihjäl sig (hoppas jag inte). Jag tycker jag har mycket att plugga, men njaej, kanske inte. Så, lycka till Astrid!

Astrid och jag någon gång i somras. Fina *host*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0