Och på tredje dagen återuppstånden igen ifrån de döda


Jaa, bloggen återuppstånden, precis som Jesus gjorde. Snart kanske det händer nåt mirakel här med? (Räkna inte med det.) Vi får se hur det slutar här, men det slutar inte än i alla fall, lite för tidigt för det. Jag har för händelserikt och intressant liv för att inte skriva om det (ehe). Hoppas att någon är glad över det här i alla fall! Hihi.

Det har inte hänt något speciellt de senaste dagarna. Det har varit ganska dött (höhö). Inte tråkigt asså, men inget speciellt. Vi har förresten börjat komma igång rätt bra inför klasskampen nu, vilket verkligen är på tiden! Snart blir det väl jobb på heltid antar jag. Tills dess får jag väl roa mig med att plugga (har ingen bra anledning att inte göra det, kom gärna med förslag annars). Oj, vad mycket paranteser det blev här och där. Jag säger (skriver) så mycket oviktigt. Hejsan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0