Jag är en härmis

Jag har härmat Karin och köpt en likadan jacka som henne. Fast hon har röd och jag har vit och dessutom sa hon att det inte spelade någon roll för henne! Den är bara så himla skön så jag kunde inte motstå det, och Karin säger att den är jättevarm också. Så det känns som ett bra köp!

Hade en jättemysig eftermiddag/kväll med Lisa, Linnea, Emma, Katta och Ellie. Och en bra dag hela dagen faktiskt! Fast jag spillde på min tröja. Hihi.

Förresten är jag väldigt dålig på att ta bilder nuförtiden. Det måste jag öva på! Kameran får liksom vila här hemma för det mesta, men det ska det bli ändring på! Ni får en bild från Taizé istället, bara för att jag saknar stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0