Det är fint att sakna

Kom på att det är lite spännande med ett litet "nattinlägg" sådär på höstlovet. Så nu (mitt på dagen) sitter jag och skriver ett inlägg som kommer publiceras mitt på natten. Okej det är inte exakt mitt på dagen nu och det kommer inte va exakt mitt på natten när det publiceras heller men sluta va så noga!

Förresten så gillar jag att få sms! Så smsa mig så blir jag glad. Även fast jag är utomlands så kostar det inget extra för er, och inget för mig att ta emot. Superbra!

Tänkte att jag skulle passa på och visa en väldigt fin del av mitt rum som min kära vän Katta har dekorerat. I like!

Hoppas ni inte tycker det är allt för dött här! Snart är jag hemma (onejonejonej) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0