Aningens förvirrat och onödigt inlägg

Nu ska jag duscha fort! Sen ska jag lyssna på intervall. Och sen får vi se hur kvällen slutar. Lite städning ska val in också, blir som pricken över i:et. För övrigt är jag sjukt trött på facebook-chatten. Imorgon kommer bli en mysig dag i alla fall. Först musikklassernas lucia i kyrkan, sen rep hela dagen och lite ESV. Och seeen hem till Ellie för mysigt julmys. Mysigt värre! Otroligt sammanhängande. Jag blir lite förvirrad, min kalender är fullklottrad, överkryssad, omskriven och färgglad. Dessutom skriver jag mycket onödigt också. Det blir fint. Nej, nu har jag fullt upp (vad hände med att jag inte hade något att göra den här kvällen?). Jag förstår helt fullt att ni är mycket intresserade av allt jag skriver! Det är jag själv. Ska nog ta och läsa mitt inlägg några gånger. Okej, hejdå! (Ni behöver inte läsa.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0