Sparad

Hade en jätterolig nollningskväll igår! Vi gjorde väl lite som i onsdags, lekte lekar, sjöng och spelade gitarr, lekte mer lekar och så fick vi (äntligen) bli äkta esteter! (Wohoo!)

Idag ska jag bara va hemma och vila upp mig (jag har blivit sjuk nu, eller ja, förkyld) på dagen. Sen ikväll kommer Maria hit, och Klara en liten stund också. Och Lite fler att spendera kvällen med. Det blir kul tror jag! Kanske (om vi inte har något att göra här hemma och om Maria går med på det och bla bla bla) åker vi in till stadsfesten och tittar på några härliga faddrar till mig som spelar. Vore kul att se dem men vi får se.


Min tröja som jag har spenderat tiden den senaste veckan i haha. Eller jag, typ i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0