Snälla ha mig, du får ha mig, jag vill att du ska ha mig


Jag är sjuk och orkar nästan inte göra nånting. Somnade i soffan förut framför TopModel. Jag vill inte vara sjuk nu, vill inte missa skolan! Så jag hoppas jag är frisk imorgon. Fick några tabletter av Lin som hon sa hjälper, jag hoppas verkligen att de gör det! Jag fryser massor även fast jag har långbyxor långärmat och filt på mig. Och så har jag ont i huvudet. Jag tycker synd om mig själv.

Fast det var bra i skolan idag. Min sånglektion gick bra, jag fick sjunga en låt ur Jesus Christ Superstar. Jag hann äta lunch också. Och vår historialärare är riktigt rolig! Så det var bra.

När jag kom hem hade jag fått brev från kyrkan om Taizé också♥. Det blev jag faktiskt väldigt glad för! Åh vad jag vill åka. Bara Astrid, Sofia och Anna vill så. Och till dess ska jag bli frisk! Fast jag kommer säkert ändå bli sjuk där...

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej !



Var med och tävla om att bli dagens blogg på skrh.blogg.se

Allt Du behöver göra är att kommentera inlägget " veckans blogg" så jag vet att du är med ! :)

Lycka till



// skrh.blogg.se

2011-03-11 @ 21:35:46
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namnis:
Kom ihåg mig?

Mejlis: (publiceras ej)

Bloggis:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0